سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پُر خوابِ بیکار رادشمن می دارد . [امام کاظم علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/16:: 6:50 عصر

هوشیاری دانشجویان آگاه و انقلابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تکاپو برای ایجاد اغتشاش در این دانشگاه را ناکام گذارد.

به گزارش فارس، دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز دوشنبه به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو در این دانشگاه اقدام به برگزاری تجمع کردند.

تجمع دانشجویان این دانشگاه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از صحن مرکزی این دانشگاه آغاز شد.در این تجمع دانشجویان شعارهایی همچون "دانشجو بیدار است، از آمریکا بیزار است "‌،‌ " الله اکبر "‌، "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسلام آمریکایی "، "لبیک یا خامنه‌ای "،‌ "می‌جنگیم، می‌میریم افسر جنگ نرمیم "،‌ "دانشجو بیدار است، از خشونت بیزار است "، " خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است "،‌ "منافق حیا کن، دانشگاه را رها کن "،‌ " اینهمه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده "، "دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد "، "دانشجویان کشوریم، فدائیان رهبریم " و... سر می‌دادند.

این دانشجویان همچنین دست‌نوشته‌هایی با مضامین "هر چه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید "، "استقلال کشور ما منوط به استقلال همین دانشگاه‌ها است "، "همانا ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم "، "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل " و... را در دست داشتند.

بنابراین گزارش دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه تجمع خود در مقابل درب حافظ این دانشگاه ایستاده و شعارهایی در گرامیداشت 16 آذر سر دادند.

دانشجویان این دانشگاه در پایان تجمع خود در صحن مرکزی این دانشگاه گرد هم آمده و دمینوی رئیس‌جمهوران آمریکا را به اجرا کردند.

همچنین سخنرانی نیکسون در این دانشگاه به نمایش درآمد و بعد از آن تجمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به پایان رسید.

در حالی که دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور گرامیداشت روز دانشجو در صحن مرکزی این دانشگاه تجمع کرده بودند، تعدادی از حامیان موسوی نیز تجمعی کرده و شروع به سر دادن شعارهایی همچون "یا حسین، میرحسین "، "مرگ بر شوروی " و... کردند.

این دانشجویان همچنین در ادامه تجمع خود به سمت درب ولیعصر این دانشگاه حرکت کرده و این درب را شکستند در پی شکسته شدن درب، ‌تعدادی از افراد نیز وارد فضای دانشگاه شده و فضا برای سو استفاده مغرضان از فضای دانشگاه مهیا شد.

البته با درایت مسئولان حراست دانشگاه و ماموران نیروی انتظامی و هوشیاری دانشجویان آگاه و انقلابی این دانشگاه تلاش برای به اغتشاش کشاندن فضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر ناکام ماند.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/14:: 7:19 عصر

سه‌شنبه هفته گذشته دادستان تهران در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید دادسرای جرایم تصریح کرد: مطبوعات نسبت به همه آحاد کشور، حق ندارند توهین و اهانت کرده و یا افترا بزنند.

 

ادامه مطلب...


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/14:: 4:34 صبح

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها به طور کامل به نفع مردم است، گفت: برخی از منتقدان هدفمند کردن یارانه‌ها یک روز خواهان حذف کامل آن بودند و در برابر اعتراض ما می‌گفتند در مسیر توسعه برخی از مردم له می‌شوند.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : احمدی نژاد

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/13:: 1:24 صبح

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ما 2 ماموریت مهم داریم گفت: ماموریت نخست ما ساختن ایران است و ماموریت دوم ما آمادگی برای ورود به مدیریت جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، محمود احمدی‌نژاد در دیدار با نخبگان و فرهیختگان اصفهانیادامه مطلب...


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/11:: 10:22 عصر

تعدادی از طرفداران کاندیدای شکست خورده انتخابات به جمشید جم خواننده سرود ماندگار یار دبستانی اهانت کردند.

به گزارش فارس، بعداز ظهر امروز در آغاز مراسم سخنرانی جمشید جم خواننده سرود یاردبستانی در دانشگاه فردوسی مشهد و در حالی که وی سخنان خود را با این جمله آغاز کرد که "سرود یار دبستانی را برای شهدای انقلاب خوانده‌ام "، 20 تا30 نفر از طرفداران موسوی با نمادهای سبز با ایجاد هیاهو و اغتشاش به وی اهانت کرده و شعار "جمشید حیا کن دانشگاه رو رها کن " را خطاب به وی سر دادند.

این مراسم به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و با استقبال 500 نفری دانشجویان دقایقی پیش برگزار شد. 


کلمات کلیدی : موسوی، جم، هواداران موسوی

<      1   2   3   4   5   >>   >