سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که پوشش شرم گزیند کس عیب او نبیند . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/11:: 4:35 عصر

رئیس جمهور در بدو ورود به اصفهان در مورد لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: ما یک لایحه به مجلس دادیم که آن دگرگون شد و این لایحه دگرگون شده برای ما قابل اجرا نیست.

 

گزارش فارس ، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در بدو ورود به اصفهان در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر ارجاع لایحه هدفمندکردن یارانه‌ها توسط مجلس به شورای نگهبان اظهار داشت: دولت از بازگرداندن لایحه هدفمند کردن لایحه‌ به شورای نگهبان توسط مجلس گلایه‌مند است.

وی افزود: مجلس در این زمینه مختار است، اما گلایه ما از این است که چرا پس از یک ماه بحث و حضور اعضای دولت در مجلس برای بررسی این لایحه آن را به شورای نگهبان ارجاع دادند و سئوال ما این است که آیا این جلسات بی‌فایده بوده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر دست دولت بسته باشد این لایحه قابل اجرا نیست و این در حالی است که ما یک لایحه دادیم به مجلس که آن دگرگون شد و این لایحه دگرگون شده برای ما قابل اجرا نیست، چراکه ما نمی‌توانیم دست به اقدامی بزنیم که به ضرر مردم باشد.



ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/11:: 1:33 صبح

تعابیری که از جناب آقای هاشمی در آغاز ریاست جمهوری در اذهان ما باقی مانده و چون دردی جانکاه سنگینی می‌کند، این است که ایشان در شرایطی که هنوز مرزهای کشور در وضعیت آتش بس بود، پایان دوره «بسیجی» وحزب اللهی»‌ را با تعبیر «جلنبر»، «بیل به دست» و .... اعلام کرد و اولین القابی که این لشکر مخلص خدا از ایشان دریافت کردند، تعابیر فوق بود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : الهام

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/11:: 1:25 صبح
شعارهای ساختارشکنانه و ضددینی قانون‌شکنان اگرچه هر بار به گونه ای توسط سران این جریان توجیه شد، اما برگزاری همایشی در دانشگاه تهران ثابت کرد ادامه مطلب...
کلمات کلیدی : موسوی، دین سبز

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/10:: 1:10 صبح

در ابتدای سال تحصیلی جدید صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی که این روزها به پای ثابت سخنرانی های دانشجویی سراسر کشور تبدیل شده است در سخنرانی جنجالی خود در دانشگاه تهران خطاب به دانشجویانی که موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کردند اعلام کرد، حاضر است با هزینه خود افرادی را به جنوب کرمان بفرستد تا این افراد از نزدیک مشاهده کنند که رای احمدی نژاد در مناطق محرومی از این دست بیش از 90 درصد آرا است.

اما این سخن صفار در حد یک وعده باقی نماند، چنانکه چند هفته بعد سه نفر از دانشجویان دانشگاه تهران که در این جلسه سخنرانی حضور داشتند، با پیگیری های فراوانشان موفق شدند عازم سفری به مناطق محروم جنوب کرمان آنهم به هزینه صفار هرندی شوندادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/8:: 11:6 عصر

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به کاندیداهای شکست خورده انتخابات گفت: در حوادثی که پیش آمد 37 نفر کشته شدند که البته مایه تاسف است و گفتنی است که از این 37 نفر 20 نفر بسیجی بودند؛ اکنون جا دارد که پس از 5 ماه از دوستان قبلی و قدیمی خود سئوال کنیم که حاصل کار خود را در این مدت چگونه ارزیابی می‌کنید؟ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : دولت، حداد عادل، بسیج

<      1   2   3   4   5   >>   >