سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در دلش، دانه خردلی از تعصّب باشد، خداوند او را روز قیامت با اعراب جاهلی برانگیزد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/22:: 3:1 صبح

 

یک عضو گروهک منافقین با اشاره به نگرانی های قبلی محافل ضد انقلاب دربارهی احتمال دلبستگی میرحسین موسوی له نظام جمهوری اسلامی صلاحیت نامبرده را برای همراهی با اپوزیسیون ضد انقلاب تایید کرد.حسین باقرزاده با اشاره به مضمون بیانیه موسوی درباره ی 16 آذر می نویسد:آقای موسوی برای اینکه تردیدی باقی نگذارد که حضور هر سلیقه ای را در گروه سبز میپذیرد وآن را محترم می شمارد به نمونه ای در فرهنگ مذهبی جامعه متوسل می شود. او با این تمثیل که((دیندار بزرگ امام صادق(ع) است که در خانه خدا مینشیند و با منکر خدا حکیمانه گفت گو میکند.)) نتیجه میگیرد که باید برای همه حق قائل شد ((حق زیستن- حق شنیدن- حق برگزیدن- حق اشتباه کردن- حق بزرگ بودن))

مغالطه میرحسین درباره سیره امام صادق (ع) و سایر ائمه معصومین(ع) در حالی است که ائمه با منکران خدا مباحثه و نظر آنها را رد میکردند نه اینکه با دشمنان خدا وخلق و مستکبران روزگار-نعوذبالله- اوتلاف تشکیل دهند و علیه دین و حاکمیت دینی شورش کنند.


کلمات کلیدی : موسوی، منافق

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/20:: 11:2 عصر

بصیرت:علیرغم اصرار سران اصلاحات برای کنار گذاشتن اختلافات در روزهای پس از آزادی دستگیر شدگان اما به نظر می رسد این اختلافات به این زودی کنار گذاشته نخواهد شد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : موسوی، کروبی

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/20:: 9:34 عصر
مراسم 16 آذر امسال اگرچه نسبت به سال‌های گذشته با شور ضداستکباری مضاعفی برگزار شد اما فریب‌خوردگانی که درپی سوءاستفاده از این مناسبت‌های ملی و آماده کردن تصاویری برای شبکه‌های تلویزیونی ضدایرانی هستند، از این شور مضاعف ضدامریکایی آشفته شده و با اهانت به مقدسات، عکس امام را نیز مورد تعرض قرار دادند.
 

ادامه مطلب...


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/19:: 8:26 صبح

دکتر وحید یامین‌پور: وضع تقابلی میان طرفداران نظام و معترضین بسیار سریع تر از تصورها و پیش بینی ها به

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : اغتشاشگران

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/19:: 8:21 صبح

عصر روز سه‌شنبه بحث و گفت‌وگوهای زیادی میان تعدادی از افرادی که به حمایت از موسوی در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، درگرفت و برخی از این افراد از میرحسین موسوی به‌دلیل هراس از حضور در تجمعات به‌شدت انتقاد کردند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : موسوی، فتنه سبز

<      1   2   3   4   5   >>   >