سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، چراغ خرد است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/29:: 12:7 صبح
رییس‌جمهوری نظام استکباری سرمایه‌داری را در موضع انفعال، عقب‌نشینی و منحنی آن را رو به افول دانست و با توصیه به دولت آمریکا و برخی دولت‌های غربی برای پذیرش شکست در انتخابات اخیر ایران، تصریح کرد: باید ادبیات خود را تغییر دهید.
 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : احمدی نژاد، رئیس جمهور

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/27:: 11:51 عصر

کلمات کلیدی : فتو شاپ

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/26:: 7:46 عصر

دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور کشورمان صبح امروز به منظور انجام سفری دو روزه جهت شرکت در اجلاس بین‌المللی آب و هوا به دانمارک سفر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رییس جمهور پیش از سفر به دانمارک در پاویون جمهوری واقع در فرودگاه مهرآباد به تشریح اهداف خود از این سفر پرداخت.

بنابراین گزارش رییس جمهور در ابتدا با اشاره به اهمیت آب و هوا و تاثیر آن بر زندگی بشری گفت: تغییرات شدید آب و هوایی زندگی بشر را به صورت جدی به خطر انداخته است و از چندین سال قبل حرکت‌های جدی جهت کنترل این روند آغاز شده تا شرایط مناسب برای زیست هر چه بهتر بشر احیا شود و ملت ایران نیز بر اساس آموزه‌های دینی و هم چنین طبق قانون حمایت از محیط زیست، فعالیت در جهت حمایت از آن را یک وظیفه جدی برای خود می‌داند و طبیعی است که در این زمینه فعال باشد و دیدگاه‌های خود را بیان کند.

وی با بیان این که نشست آب و هوا از چند روز قبل با حضور کارشناسان آغاز شده است و از طرف جمهوری اسلامی ایران نیز از چند روز قبل گروهی به این اجلاس اعزام شده است، گفت: این گروه قسمتی از دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران را بیان کرده‌اند و انشاء‌الله ما نیز قسمتی دیگر از این دیدگاه‌ها را بیان خواهیم کرد.

رییس جمهور ابراز امیدواری کرد کشورهایی که بیشترین سهم را در تخریب محیط زیست دارند در یک چارچوب عادلانه قرار بگیرند و به اجرای برنامه‌ها در مهار تخریب محیط زیست کمک کنند.

وی گفت: ما پیشنهادات عملیاتی و روشنی داریم که همانطور که گفتم بخشی از آن را همکارانمان ارایه داده‌اند و انشاءالله بخش دیگر نیز ارایه خواهد شد و امیدواریم که این اجلاس با همفکری‌هایی که صورت می‌گیرد به نتایج روشن و قابل قبولی برسد.

سفر رییس جمهور به دانمارک دو روزه است و رییس جمهور در جریان این سفر علاوه بر سخنرانی در این اجلاس برنامه‌های جانبی دیگری نیز خواهد داشت.

ثمره هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهور، منوچهر متکی وزیر خارجه، رییس جمهور را در جریان این سفر همراهی می‌کنند.

 


کلمات کلیدی : احمدی نژاد، رئیس جمهور

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/25:: 4:49 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تظاهرات اعتراض‌آمیز ملت بزرگ ایران اسلامی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه 27/9/1388،

 ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : امام

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/22:: 3:32 صبح

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به اهانت به ساحت امام‌خمینی(ره) پس از نماز ظهرو عصر در این دانشگاه تجمع کردند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از ساعت 12:20 امروز و پس از برگزاری نماز ظهر و عصر تجمع خودجوش و اعتراض‌آمیز خود را نسبت به اهانت به ساحت مقدس امام‌خمینی(ره) در صحن مسجد دانشگاه صنعتی شریف آغاز کردند.
تجمع‌کنندگان با شعارهای "الله اکبر " ، "پیرو راه همتیم فدایی ولایتیم "، "بسیجی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد "، "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، بسیجی خمینی صاحب عزاست امروز "، " مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست " و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون: "خطوط قرمز ما خط سبز ولایت " و "چرا در مقابل توهین به مقدسات روزه سکوت گرفته اید " خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت به ساحت مقدس امام‌خمینی(ره) که توسط عده‌ای از حامیان موسوی در روز 16 آذر در دانشگاه تهران انجام شد را به نمایش گذاشتند.
در ادامه این تجمع دانشجویان تجمع‌کننده به مقابل دفتر رئیس دانشگاه صنعتی شریف رفته و شعار "دانشجوی منافق اخراج باید گردد " را سر دادند.
مطالبه دانشجویان تجمع کننده از سهراب‌پور ریاست دانشگاه صنعتی شریف این بود که به اعتقادات دانشجویان اهانت شده است و باید با دانشجونمایان و حامیان منافقان در دانشگاه برخورد شود.
در مقابل، ریاست دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی به دانشجویان تجمع‌کننده اطمینان داد که دیگر هیچ تجمع غیرقانونی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار نخواهد شد و در صورت برگزاری با خاطیان از طریق کمیته انضباطی برخورد خواهد شد.
این تجمع در ساعت 13 به پایان رسید و در حاشیه تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، حدود 50 نفر از حامیان موسوی به مدت 10 دقیقه تجمع کردند.

کلمات کلیدی : امام، شریف، اعتراض

   1   2   3   4   5   >>   >