سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چه نیکوست فروتنى توانگران برابر مستمندان براى به دست آوردن آنچه نزد خداست ، و نیکوتر از آن بزرگمنشى مستمندان به اعتماد بر خدا برابر اغنیاست . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/11/13:: 8:50 عصر

سرانجام با گذشت نزدیک به 8 ماه از پایان انتخابات ریاست جمهوری و در حالی که در روزهای آغازین اغتشاشات پس از انتخابات تعداد قابل توجهی از عاملین اصلی و حتی عوامل درجه دو و سه موثر در ناآرامی‌های توسط قوه قضاییه به پای میز محاکمه کشانده شدند، قوه قضاییه تصمیم گرفت تا فرزندان هاشمی رفسنجانی را نیز به محکمه بکشاند. این در حالی است که تا کنون با وجود مدارک غیر قابل انکار همچون فیلم حضور فرزندان هاشمی در ناآرامی‌های پس از انتخابات و برخی اعترافات متهمین دستگیر شده، مهدی هاشمی در خارج از کشور به سر می برد و فائزه هاشمی آزاده مشغول ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/11/9:: 1:8 صبح
"صراط" - در جلسات اخیر سازمان دهندگان جنبش فتنه سناریو نویسان این جنبش اعلام کرده اند که استراتژی ما ادامه نا آرامی ها و شبیه سازی تحرکات فعلی با وقایع انقلاب 57 است .
در جلساتی که اخیرا توسط سران جنبش سبز برگزار گردیده است مواردی به عنوان استراتژی و خط مشی اصلی این تشکیلات وابسته به منافقین در روزهای آینده تصویب و اعلام شده است .
به گزارش صراط مهمترین مسائلی که این گروهک به عنوان راهبرد آینده خود از طریق ارسال ایمیل به اعضای گروه اعلام کرده است عبارتند از :
1- کسی پیروز است که دیرتر خسته شود لذا ما نباید از ادامه این روند و فرسایشی شدن آن خسته شویم .
2- باید از جذابیت های جنسی خصوصا روابط میان دختران و پسران استفاده کرد .
3- تحرکات خود را با رفتارهای انقلابیون بهمن ماه 57 شبیه سازی کنیم .
گفتنی است در پی هتک حرمت امام حسین (ع) و اغتشاشات این افراد در روز عاشورا مردم سراسر کشور در راهپیمایی تاریخی 9 دی خواستار مجازات سران فتنه شدند که تا کنون هیچ اقدامی از سوی قوه قضائیه در راستای برخورد با عوامل اصلی آشوب صورت نگرفته است .
لازم به ذکر است مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم قم در 19 دی ماه پیرامون برخورد با فتنه گران عمل به مرّ قانون را تاکید کردند .
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/11/9:: 12:42 صبح

در پی اغتشاشات و اقدامات ضد انقلابی و ساختار شکنانه ماههای اخیر به ویژه در روز عاشورا، شعب دادگاههای انقلاب اسلامی تهران به اتهامات تعدادی از متهمان رسیدگی و 11 نفر را به اعدام محکوم کردند.



به گزارش واحد مرکزی خبر، بنابراعلام دادسرای عمومی و انقلاب تهران، حکم 2 نفر از این تعداد به نام های محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور که به تایید دادگاه تجدیدنظر استان تهران رسیده بود، سحرگاه امروز (پنجشنبه) اجرا شد و محکومان به دار مجازات آویخته شدند.

این گزارش می افزاید: احکام 9 نفر دیگر از محکومین اغتشاشات ماههای اخیر نیز در مرحله تجدیدنظر خواهی است که در صورت قطعیت، احکام صادره این تعداد اجرا خواهد شد.

محاربه و تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، عضویت در گروهک مسلح ضد انقلابی انجمن پادشاهی ایران و گروهک تروریستی منافقین از جمله جرائم محکومان است.


کلمات کلیدی : اغتشاشگر، اعدام

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/11/8:: 5:35 صبح
مهدی کروبی از موضعی که هفت ماه بر آن پافشاری کرد و به بهانه آن مواضعی تندی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان عالی رتبه کشور گرفت، عقب نشینی کرد.

دبیر کل حزب اعتمادملی که گفته می شود حزبش در آستانه انحلال قرار دارد، امروز در حاشیه کنگره سراسری حزب مردم سالاری در گفت وگو با خبرنگاران، از "ادعای بدون سند تقلب" پا پس کشید و اعلام کرد که "رئیس جمهور را به رسمیت می‌شناسم."

موضع جدید آقای کروبی آنقدر ناگهانی و تامل برانگیز بود که در کمتر از دقایقی با پوشش همه رسانه های اینترنتی همراه شد.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : کروبی، عقب نشینی

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/11/2:: 6:32 عصر

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی که چند روز پیش مورد استقبال گسترده رسانه های منتقد دولت نیز قرار گرفت، برای حمله به دولت دست به بازی آماری برده است.

به گزارش رجانیوز ،پایگاه اطلاه رسانی دولت نوشت: حسن روحانی برای این که دولت را تا حد ممکن زیر آماج انتقاد و حملات خود قرار دهد، از ارائه همه آمارهای صحیح خودداری کرده است و برای موجه نشان دادنه انتقادات خود نسبت به عملکرد اقتصادی دولت با تمسک به یک بازی آماری گفته است که «نرخ تورم در 12 ماه منتهی به خرداد88، 22و نیم درصد بود در حالی که طبق برنامه پنج ساله باید 9/9 درصد باشد.»ادامه مطلب...