سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدان که دانشی چون جستجوی سلامت نباشد و سلامتی مانند سلامت دل نباشد . [امام باقر علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/8:: 3:2 صبح

حاج منصور ارضی با انتقاد از رها کردن عوامل اصلی حوادث اخیر و عدم اراده برای برخورد با آن‌ها تأکید کرد: چنانچه مسئولین به وظیفه خود عمل نکنند، مردم خود به بند "م" وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام خمینی عمل خواهند کرد.

 

ادامه مطلب...


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/6:: 10:11 عصر

یک روز پس از اظهارات آقای زاکانی که در آن به بخش هایی از نقل قول های آقای هاشمی رفسجانی و آقای لاریجانی در حوادث پس از انتخابات اشاره شده بود ،‌ ریاست مجلس در مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد به صورت مستقیم به دفاع از آقای هاشمی رفسنجانی و به صورت غیر مستقیم به دفاع از خود پرداخت و با انتقاد از انتقاد کنندگان نسبت به آقای هاشمی گفت :

" این همه تحقیر و تهمت به آقای هاشمی رفسنجانیادامه مطلب...


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/5:: 11:30 عصر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه در هیچ‌یک از سخنان امام(ره) تنش زدایی مشاهد نمی‌شود، تأکید کرد: شعار "مرگ بر امریکا" یعنی تنش با امریکا و امام(ره) تا لحظه ای که زنده بود، با مستکبران تنش داشت.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/5:: 1:7 صبح
مراسم تشییع و تدفین مرحوم علی کردان وزیر اسبق کشور صبح امروز با حضور چندین هزارنفر از مردم مازندران در شهر ساری برگزار شد و آیت‌الله نظری پیام شفاهی کوتاهی را به نقل از رهبر انقلاب در وصف این مرحوم بیان کرد.

به گزارش رجانیوز، آیت‌الله نظری از علمای برجسته مازندران هنگام تدفین کردان اعلام کرد روز گذشته آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری روز گذشته به محضر رهبر انقلاب رسیدند که در این دیدار درخصوص مرحوم کردان نیز صحبتی به میان آمده بود.
ادامه مطلب...
کلمات کلیدی : کردان

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/1:: 11:39 عصر
علی کردان که از سالیان پیش مبتلا به بیماری‌های سختی بوده و از 2 هفته قبل در بیمارستان بستری بود، لحظاتی پیش از دنیا رفت.

 علی کردان که از سالیان پیش مبتلا به بیماری‌های سختی از جمله بیماریخونی بود از چند روز پیش با دچار شدن به عارضه سرماخوردگی به شدت بیمار و به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

کردان که تا پیش از این چندین بار تحت مراقبتهای درمانی قرار گرفته بود، از دو هفته پیش در بیمارستان مسیح دانشوری بستری و به دلیل وخامت اوضاع به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده بود.

وی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : کردان

<   <<   6