سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! نگریستن به رخسار تو شوق دیدارت را از تو درخواست می کنم . [فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/19:: 8:21 صبح

عصر روز سه‌شنبه بحث و گفت‌وگوهای زیادی میان تعدادی از افرادی که به حمایت از موسوی در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، درگرفت و برخی از این افراد از میرحسین موسوی به‌دلیل هراس از حضور در تجمعات به‌شدت انتقاد کردند.

به گزارش رجانیوز، در حالی که جریان فتنه از حضور پرشمار دانشجویان انقلابی کاملاً غافلگیر شده و مرکز هدایت عصبی این جریان دچار اختلال شده است، عصر روز سه‌شنبه پس از چندین ساعت تجمع در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران، بحث‌هایی پیرامون علت عدم حضور موسوی در تجمعات، میان جمعی از افراد حاضر در تجمع قانون‌شکنان درگرفت.

برخی از این افراد با اشاره به عدم حضور موسوی در نمایشگاه مطبوعات، تجمع غیرقانونی روز 13 آبان و تجمعات روزهای 16 و 17 آذر اظهار عقیده می‌کردند که در جای گرم نشستن و بیانیه و خطابه صادر کردن هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

یکی از این افراد نیز گفت ظاهراً موسوی می‌ترسد با حضور در این تجمعات مانند روز قدس علیه وی شعار داده شود یا مانند اتفاقی که در نمایشگاه مطبوعات برای کروبی رخ داد، به وی نیز بی‌احترامی شود، بنابراین، ترجیح می‌دهد در تجمعات حاضر نشود.

یکی دیگر از حاضران در این بحث گفت گویا امروز (سه‌شنبه) تعدادی لباس شخصی فرهنگستان هنر را محاصره کرده و اجازه نداده‌اند موسوی به دانشگاه بیاید. در واکنش به این گمانه‌زنی، یکی دیگر از افراد حاضر در بحث گفت: دفتر فروش لوازم و تجهیزات پزشکی یکی از بستگان ما دقیقاً مقابل فرهنگستان هنر قرار دارد و من پس از اینکه این خبر را شنیدم، صحت و سقم آن را جویا شدم که گفتند هیچ محاصره و تجمعی اینجا وجود ندارد. بعد هم هر چند دقیقه یک بار آمار گرفتم که گفتند خبری نیست.


کلمات کلیدی : موسوی، فتنه سبز