سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/22:: 3:1 صبح

 

یک عضو گروهک منافقین با اشاره به نگرانی های قبلی محافل ضد انقلاب دربارهی احتمال دلبستگی میرحسین موسوی له نظام جمهوری اسلامی صلاحیت نامبرده را برای همراهی با اپوزیسیون ضد انقلاب تایید کرد.حسین باقرزاده با اشاره به مضمون بیانیه موسوی درباره ی 16 آذر می نویسد:آقای موسوی برای اینکه تردیدی باقی نگذارد که حضور هر سلیقه ای را در گروه سبز میپذیرد وآن را محترم می شمارد به نمونه ای در فرهنگ مذهبی جامعه متوسل می شود. او با این تمثیل که((دیندار بزرگ امام صادق(ع) است که در خانه خدا مینشیند و با منکر خدا حکیمانه گفت گو میکند.)) نتیجه میگیرد که باید برای همه حق قائل شد ((حق زیستن- حق شنیدن- حق برگزیدن- حق اشتباه کردن- حق بزرگ بودن))

مغالطه میرحسین درباره سیره امام صادق (ع) و سایر ائمه معصومین(ع) در حالی است که ائمه با منکران خدا مباحثه و نظر آنها را رد میکردند نه اینکه با دشمنان خدا وخلق و مستکبران روزگار-نعوذبالله- اوتلاف تشکیل دهند و علیه دین و حاکمیت دینی شورش کنند.


کلمات کلیدی : موسوی، منافق