سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به جستجوی دانش برخیزد، فرشتگان بر وی سایه اندازند و در معیشتش برکت حاصل می شود و از روزی او کم نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/5:: 1:7 صبح
مراسم تشییع و تدفین مرحوم علی کردان وزیر اسبق کشور صبح امروز با حضور چندین هزارنفر از مردم مازندران در شهر ساری برگزار شد و آیت‌الله نظری پیام شفاهی کوتاهی را به نقل از رهبر انقلاب در وصف این مرحوم بیان کرد.

به گزارش رجانیوز، آیت‌الله نظری از علمای برجسته مازندران هنگام تدفین کردان اعلام کرد روز گذشته آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری روز گذشته به محضر رهبر انقلاب رسیدند که در این دیدار درخصوص مرحوم کردان نیز صحبتی به میان آمده بود.
وی ادامه داد: رهبری درباره مرحوم کردان فرمودند "آقای کردان خدمتگزاری خوب برای انقلاب بود و ایشان مظلوم واقع شد، سلام و تسلیت مرا در این زمینه به مردم مازندران برسانید."

در مراسم تشییع و تدفین وزیر اسبق کشور، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، مصطفی محمدنجار وزیر کشور، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش‌وپرورش، کامران دانشجو وزیر علوم، محمد عباسی وزیر تعاون، محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مردم و مقامات محلی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام تقوی که سخنران این مراسم نیز بود، در سخنانی با اشاره به خدمات 30 ساله کردان در مناصب مختلف، آن مرحوم را مدیری انقلابی خواند.
وی با اشاره به اتفاقات مربوط به رأی اعتماد و استیضاح کردان از وزارت کشور گفت: اگرچه مجلس درخصوص اعتماد یا عدم اعتماد به یک وزیر حق قانونی دارد اما درخصوص کردان بی‌انصافی شد.

تقوی ادامه داد: روزهای آخر حیات مرحوم کردان به ملاقات او رفتم و به او در خصوص جفایی که در حقش شد، یادآوری کردم که گفت من آن‌ها را به خدا واگذار کردم.

کلمات کلیدی : کردان