سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید و آن را با بردباری و آرامش بیارایید [امام صادق علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/8/17:: 3:5 صبح

درپی انعکاس اخبار مربوط به مشکلات پدید آمده برای کارکنان مترو و در نتیجه‌ی آن افت خدمت‌رسانی به شهروندان

تهرانی، یکی دیگر از کارکنان این شرکت تأکید کرد مشکل مترو بودجه نیست، بلکه سوء مدیریت است.

وی با بیان اینکه اگر بودجه مترو تا 10 برابر هم افزایش یابد، تا زمانی که مدیران فعلی بر سر کار باشند و با تصمیمات خود موجب نارضایتی کارکنان شوند و به آن‌ها بی‌احترامی کنند، تأخیرها ادامه خواهند یافت، توضیح داد: اکنون نیز مشکل، بودجه نیست، بلکه باید جلوی برخی هزینه‌های بی‌مورد گرفته شود و در ضمن قراردادهای سنگین و میلیاردی که با برخی افراد بسته می‌شود، کاملاً شفاف شوند.

 

این کارمند مترو سوء مدیریت و توهین آشکار به پرسنل و عدم رضایت کارکنان از مدیران ارشد شرکت را دلیل دیگر مسائل اخیر خواند و افزود: در یکی از جلسات کارکنان و مدیرعامل که قرار بود مشکلات با وی در میان گذاشته شود، آقای ربیعی قرآن را بازکرده و شروع به خواندن قرآن کرد و با متهم کردن راهبران به کم‌کاری گفت حقوقی که شما می‌گیرید، حرام است.

وی ادامه داد: این جلسه، شروع یک ماجرا شد و پرسنل که تا آن زمان از جان و دل مایه می گذاشتند، در مقابل این تفسیر به رأی آقای ربیعی از آیات قرآن، معترض شده و اعلام کردند از این به بعد در حد قانونی و نه فراتر از آن، کارخواهند کرد. بنابراین، نواقص سیستمی، مشکلات نرم افزار CAD و سیستم TCC را دیگر پوشش نخواهند داد و فقط در چارچوب دستورالعمل استاندارد، کار خواهند کرد.

 

این کارمند مترو با اشاره به اینکه شاید مدیران مترو در ابتدای امر، مشکلات و تأخیرها چندان هم به مذاق‌شان بد نمی‌آمد، اضافه کرد: چون می توانستند بهره برداری لازم را بکنند و با متهم کردن دولت، مشکل را به گردن کمبود بودجه بیاندازند و در ضمن، صدای راهبران و کارکنان هم به جایی نمی رسید.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی وبلاگ‌های اطلاع‌رسانی در این زمینه از جمله، مشکلات پزشکی راهبران مترو شرایط را تغییر داد.

این کارمند مترو در پایان به متن نامه‌ای که راهبران خط 5 متروی تهران برای ربیعی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و دکتر ناصری (مدیر بهداشت و طب کار مترو) ارسال کرده اما پاسخی در یافت نکرده اند، اشاره کرد و گفت: در این نامه آمده است: وضعیت سلامت جسمی و روحی راهبران خط 5 به ویژه کسانی که دچار بیماری (ناراحتی عصبی، وجود غدد غیر عادی در بدن، مشکلات شنوایی، و...) شده اند، بسیار نا امید کننده و موجب دلسردی همگان شده است و در بعضی مواقع مشکلات روحی و روانی و خانوادگی و اجتماعی پیدا نموده اند که با مشاهده عکس های پیوست که غده های متعدد را در بدن راهبران نشان می‌دهد، هر انسان منطقی را به فکر وامی‌دارد که علت آن چیست؟