سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر بدین شمشیرم بر بینى مرد با ایمان زنم که مرا دشمن گیرد ، نگیرد ، و اگر همه جهان را بر منافق ریزم تا مرا دوست دارد ، نپذیرد ، و این از آن است که قضا جارى گشت و بر زبان پیامبر امّى گذشت که فرمود : اى على مؤمن تو را دشمن نگیرد و منافق دوستى تو نپذیرد . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/11/9:: 1:8 صبح
"صراط" - در جلسات اخیر سازمان دهندگان جنبش فتنه سناریو نویسان این جنبش اعلام کرده اند که استراتژی ما ادامه نا آرامی ها و شبیه سازی تحرکات فعلی با وقایع انقلاب 57 است .
در جلساتی که اخیرا توسط سران جنبش سبز برگزار گردیده است مواردی به عنوان استراتژی و خط مشی اصلی این تشکیلات وابسته به منافقین در روزهای آینده تصویب و اعلام شده است .
به گزارش صراط مهمترین مسائلی که این گروهک به عنوان راهبرد آینده خود از طریق ارسال ایمیل به اعضای گروه اعلام کرده است عبارتند از :
1- کسی پیروز است که دیرتر خسته شود لذا ما نباید از ادامه این روند و فرسایشی شدن آن خسته شویم .
2- باید از جذابیت های جنسی خصوصا روابط میان دختران و پسران استفاده کرد .
3- تحرکات خود را با رفتارهای انقلابیون بهمن ماه 57 شبیه سازی کنیم .
گفتنی است در پی هتک حرمت امام حسین (ع) و اغتشاشات این افراد در روز عاشورا مردم سراسر کشور در راهپیمایی تاریخی 9 دی خواستار مجازات سران فتنه شدند که تا کنون هیچ اقدامی از سوی قوه قضائیه در راستای برخورد با عوامل اصلی آشوب صورت نگرفته است .
لازم به ذکر است مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم قم در 19 دی ماه پیرامون برخورد با فتنه گران عمل به مرّ قانون را تاکید کردند .
کلمات کلیدی :