سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من پیشواى مؤمنانم و مال پیشواى تبهکاران [ و معنى آن این است که مؤمنان پیرو منند ، و تبهکاران پیرو مال چنانکه زنبوران عسل مهتر خود را به دنبال ] . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/4:: 2:38 صبح
به گزارش خبرنگار فارس از بجنورد، سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه شب در جمع بسیجیان و مردم بجنورد در مسجد انقلاب اظهار داشت: این خواست
خداوند است که ماهیت جریان نفاق به جامعه شناسانده شود.
وی افزود: این عده با وجود ادعای پیروی از خط امام (ره) لیک به گونه‌ای رفتار کردند که عمل‌شان با شعارهایشان فاصله دارد.
سردار نقدی تصریح کرد: اینها به ظاهر دم از اسلام می‌زنند ولی بدان عمل نمی‌کنند چرا که آنان شقی‌تر از مشرکین بوده و شقی‌تر از کسانی هستند که دین ندارند.
وی با بیان اینکه جریان نفاق سعی داشت تا با استفاده از ظرفیت‌هایی چون خبرگزاری‌ها و سایت‌ها مردم را همراه خود کند، اظهار داشت: مردم به این فضاسازی‌ها توجه نکرده و با قاطعیت به آنان "نه " گفتند و همگان شاهد بودیم که نقشه‌های این جریان چگونه به شکست انجامید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مردم ولایتمدار کشورمان با حضور در صحنه، فتنه‌گران را ناکام گذاشتند و آنان دست از پا درازتر در کارهای خود با بن‌بست مواجه شدند.
وی ادامه داد:‌ مردم ما در تداوم راه خود برای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب همواره استوار بودند.
سردار نقدی با بیان اینکه جریان فتنه به اسم اسلام علیه اسلام بپا خاسته بود، تاکید کرد:‌ با این وجود مردم ما با حضور پرشور خود تحرکات آنها را خنثی و محکوم کردند و نگذاشتند تا تاریخ تکرار شود.
وی گفت: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پیرو نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی هستند. همانطور که در طول دفاع مقدس، عملیات‌های مختلف،‌اهدای جان،مال و فرزند خویش و ... به اثبات رسانده‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آنها فریب جریان نفاق را نمی‌خورند و در مقابل این جریان قاطعانه ایستادگی و مقابله می‌کنند.
وی با اشاره افرادی که در گذشته از مناصب خود به جای خدمت به مردم به زراندوزی مال پرداخته و یا موقعیتی برای خود دست و پا کردند، تصریح کرد: این افراد به جای آنکه مصلحت مردم را در اولویت کار خود قرار دهند، زمانی که منافع خود را در خطر دیدند جلوی رهبری و نظام ایستادند. لیکن مردم ما نیز در مقابل این جریان نشان دادند که مدافع نظام و رهبری بوده و اهل کوفه نیستند.
سردار نقدی اضافه کرد: اینکه مردم در شعار و عمل اعلام می‌کنند که ما اهل کوفه نیستیم کار خیلی بزرگی است که باید آن را قدر بدانیم.
وی با بیان اینکه ما در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا مصمم هستیم افزود: بر این اساس تا آخرین نفس و تا آخرین گام در این راه ایستاده‌ایم و کوتاه نخواهیم آمد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‌این روزها روزهای عهد و پیمان است باید بدانیم که دشمن به خاطر این ایستادگی مردم به شدت در هم ریخته و عصبانی است.
وی خاطرنشان کرد: شکست دشمنان و آمریکا هر روز از نظام اسلامی بیشتر می‌شود و این به خاطر این است که وعده خدا به مومنان و مسلمانان در راه حفظ نظام اسلامی حق است.
برپایه این خبر نشست رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور هزاران نفر از مردم و بسیجیان خراسان شمالی در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

کلمات کلیدی : بسیج، نقدی