سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نافرمانى خدا در نهانها بپرهیزید چه آن که بیننده است هم او داورى کننده است . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/4:: 2:35 صبح

عضو شورای عالی حزب موتلفه اسلامی گفت: موسوی و کروبی خودکشی سیاسی کرده و با این کارها دودمان خود را به باد می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وقایع اخیر شهر قم اظهار داشت: قم خاستگاه انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت (ع) محسوب می‌شود و مردم این شهر در تمامی عرصه‌ها همواره خوش درخشیدند.

وی با ابراز تاسف از رفتار فتنه‌گران در روز‌های اخیر در این شهر افزود: متاسفانه جریان اغتشاشگر که سران آنها موسوی و کروبی هستند، نشان دادند که به هیچ چیزی اعتقاد ندارند و این جای تاسف دارد.
عضو شورای عالی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: موسوی و کروبی خودکشی سیاسی کرده‌اند و با این رفتار‌ها هیچوقت به جایی نخواهند رسید و بیهوده وقت خود را تلف می‌کنند.
خرسند با اشاره به توهین به امام خمینی(ره) در سال 56 ابراز داشت: زمانی که رژیم شاهنشاهی در برابر مردم کم آورد در روزنامه اطلاعات 16 دی 56 به امام خمینی(ره) جسارت کرد و این مسئله موجب شد که علما و مردم به خیابان‌ها آمدند و همین امر منجر به انقلاب شکوهمند و نابودی رژیم پهلوی شد.
وی اضافه کرد: پاره کرده عکس امام خمینی(ره) و جسارت به رهبری مانند همان اقدامی است که توسط رژیم پهلوی در سال 56 اتفاق افتاد و همانطور که در آن زمان دودمان رژیم پهلوی به باد رفت در حال حاضر نیز دودمان کسانی که به مقدسات مردم توهین کنند به زودی بر باد می‌رود.
عضو شورای عالی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم قم و روحانیت همیشه بیدار و زنده هستند، خاطرنشان کرد: مردم قم و روحانیت بیدار هستند و هرگز در برابر این رفتار‌ها سکوت نمی‌کنند، چون اتفاقات اخیر توهین کمی نبوده و باید پاسخ هتاکان داده شود.
خرسند با ابراز تاسف از اهانت‌هایی که در مراسم تشییع منتظری به مقدسات شد، بیان داشت: با توجه به سوابقی که منتظری داشته و با وجود کارهایی که او نسبت به نظام روا داشت اما مقام معظم رهبری برای فوت او پیام دادند و اجازه برگزاری این مراسم را صادر کردند و متاسفانه شاهد هستیم که در این تشییع جنازه چنین اتفاقاتی رخ داد.
وی با اشاره به اینکه در این مراسم فتنه‌گران بار دیگر هویت خود را نشان دادند، تصریح کرد: این مراسم فرصتی شد تا بار دیگر دشمنان ماهیت زشت خود را به مردم نشان دهند و با جمع‌آوری نیرو از شهر‌های دیگر به هتاکی و اهانت بپردازند که مردم قم طی روزهای اخیر با برگزاری تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف پاسخ این ساختارشکنان را به خوبی دادند.


کلمات کلیدی : موسوی، کروبی