سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/22:: 3:32 صبح

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به اهانت به ساحت امام‌خمینی(ره) پس از نماز ظهرو عصر در این دانشگاه تجمع کردند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از ساعت 12:20 امروز و پس از برگزاری نماز ظهر و عصر تجمع خودجوش و اعتراض‌آمیز خود را نسبت به اهانت به ساحت مقدس امام‌خمینی(ره) در صحن مسجد دانشگاه صنعتی شریف آغاز کردند.
تجمع‌کنندگان با شعارهای "الله اکبر " ، "پیرو راه همتیم فدایی ولایتیم "، "بسیجی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد "، "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، بسیجی خمینی صاحب عزاست امروز "، " مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست " و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون: "خطوط قرمز ما خط سبز ولایت " و "چرا در مقابل توهین به مقدسات روزه سکوت گرفته اید " خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت به ساحت مقدس امام‌خمینی(ره) که توسط عده‌ای از حامیان موسوی در روز 16 آذر در دانشگاه تهران انجام شد را به نمایش گذاشتند.
در ادامه این تجمع دانشجویان تجمع‌کننده به مقابل دفتر رئیس دانشگاه صنعتی شریف رفته و شعار "دانشجوی منافق اخراج باید گردد " را سر دادند.
مطالبه دانشجویان تجمع کننده از سهراب‌پور ریاست دانشگاه صنعتی شریف این بود که به اعتقادات دانشجویان اهانت شده است و باید با دانشجونمایان و حامیان منافقان در دانشگاه برخورد شود.
در مقابل، ریاست دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی به دانشجویان تجمع‌کننده اطمینان داد که دیگر هیچ تجمع غیرقانونی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار نخواهد شد و در صورت برگزاری با خاطیان از طریق کمیته انضباطی برخورد خواهد شد.
این تجمع در ساعت 13 به پایان رسید و در حاشیه تجمع خودجوش دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، حدود 50 نفر از حامیان موسوی به مدت 10 دقیقه تجمع کردند.

کلمات کلیدی : امام، شریف، اعتراض