سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده به دانش مانند رهرو در راه روشن است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/19:: 12:42 صبح

به گزارش روز چهارشنبه گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، نوری زاده که در برنامه اختصاصی خود موسوم به "پنجره ای رو به خانه پدری" در تلویزیون کرد زبان" روژهه لات"سخن می گفت، افزود: فائزه هاشمی به عنوان یک زن از قدرتمندترین

خانواده رجال سیاسی جمهوری اسلامی، برای نخستین بار در روزنامه زن پیام فرح دیبا ملکه پیشین ایران را چاپ کرد و در سفری که به قاهره داشت بر مزار محمد رضا شاه فاتحه خواند.
نوری زاده که از کانال وابسته به گروهک تروریستی تجزیه طلب "پژاک" سخن می گفت، در ادامه افزود: حضور فائزه هاشمی به عنوان کادر رهبریت مخالفان از ابتدای اعتراضات مردمی علیه انتخاب "محمود احمدی نژاد" به خصوص در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در روز16 آذر علی رغم آنهمه تهدید و فشار قابل تقدیر است.
این ضد انقلاب فراری ادامه داد: موج سبز انسان را ارزیابی می کند و ملاک آن باید عملکرد امروز افراد باشد. فائزه هاشمی نیز از این مساله مبرا نیست و تا زمانی که موضع وی در جهت منافع موج سبز است، از وی حمایت خواهم کرد.
جاسوس موساد در ادامه سخن پراکنی های خود و در حالی که ریزش شدید جریان فتنه باعث سرخوردگی سران این جریان شده استف گفت: رژیم (نظام) تمام تلاش خود را به کار برد تا جنبش اعتراضی مردم ایران را سرکوب کند، اما ملت یکبار دیگر در روز 16 آذر نشان داد که جریان سبز زنده و پویا است و با حماسه ای باور نکردنی به مراتب شکوهمند تر از روزهای 13 آبان و روز قدس تجلی یافت.
نوری زاده که سابقه همکاری با رادیو رژیم صهیونیستی و صدای آمریکا را در پرونده کاری خود دارد، افزود: یکبار دیگر از ملت ایران تشکر می کنم که شعارهای اینجانب را در صدر شعارهای اعتراضی خود قرار دادند، و مرا سرافراز کردند.
نوری زاده که اخیرا پخش برنامه ای درخصوص داستان سرایی های وی و تطبیق آن با واقیعات در سیمای جمهوری اسلامی باعث بی آبروتر شدن وی شده است، در پایان گفت: اخیرا برنامه 30 :20 در فیلمی به منظور ارتباط جریان سبز با خارج از کشور ضمن پخش برخی از سخنان و زندگی من، ‌به تلاشی مذبوحانه دست زد که فقط به این نکته اشاره می کنم که ساخت این گونه برنامه ها تاثیری در پویایی جریان سبز نخواهد گذاشت.