سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای الهی، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/9/17:: 2:6 صبح

سخنان حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اجتماع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا، رسایی در سخنان خود گفت:‌ اگر آقای مهدی هاشمی حاضر نشد به کشور برگردد باید از طریق اینترپل او را بازگرداند. وی افزود: او باید پاسخگوی عملکردش باشد.

این سخنان مورد تشویق و همراهی حاضران قرار گرفت.

**رسایی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره مناظره احمدی‌نژاد و موسوی گفت: در این مناظره در یک طرف اوج ناامیدی و در طرف مقابل اوج امیدواری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» را دیدیم.

**یکی از دانشجویان درخصوص جمله ای از مصطفی کواکبیان(عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم) که چندی پیش گفته بود مجلس فعلی، مجلسی مقتدر و در راس امور نیست سوال کرد که رسایی پاسخ داد:‌ اینها نظرشان این است که مجلس مورد حمایت آمریکا در راس امور باشد که اینطور نیست و مجلس فعلی در جاهایی که از دولت خطا ببیند با آن برخورد و به وظیفه خود عمل می‌کند.

**خبرنگاری پرسید چرا رسایی اسنادی مربوط به صحبت‌های موسوی را منتشر نمی کند که در این حال یکی از حاضران گفت: " اینها پرونده‌سازی است" و رسایی نیز تصریح کرد: پرونده‌سازی نیست و طبق اسناد و مدارک می‌باشد.

**رسایی همچنین در پاسخ به سوال یکی از حاضران درخصوص وضعیت گشت ارشاد و صحبت‌های موسوی در این رابطه، ضمن مقایسه وضعیت با دوره‌های قبل اظهار داشت: شما خودتان ببینید چه کسی پرونده‌سازی می‌کند و دروغ می‌گوید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ این برچسبی که موسوی به آمار ارائه شده توسط رییس‌جمهوری زد نشان داد که دروغگو خود اوست، وگرنه دلیلی نداشت که برچسب دروغگویی به این آمار و ارقام بزند.

**این نماینده مجلس اسناد مواضع موسوی در سال های 60 و 62 را مطرح و به مقایسه آن با اظهارات خود او در بعد از انتخابات پرداخت که با تشویق حاضران همراه شد.

**برخلاف چند برنامه اخیر این نماینده اصولگرای مجلس که با اغتشاش و تشنج همراه بود، این برنامه کاملا آرام و برگزار شد، به‌گونه ای که رسایی توانست تا پایان جلسه به بحث و گفت‌و گو بپردازد.

**سه نفر از منتقدان رسایی و دولت احمدی‌نژاد نظرات خود را صریحا از تریبون جلسه بیان کردند.

**دانشجویان با پیشانی‌بند و شال سبزرنگی که مزین به نام ائمه اطهار بود و بر روی آن جنبش سبز علوی نوشته شده بود در جلسه حضور داشتند.

**چند سایت حامی میر حسین موسوی از چند روز قبل اعلام کرده بودند که جلسه سخنرانی حمید رسایی را بهم خواهند ریخت ولی هیچ‌یک از افراد طرفدار جنبش سبز در این جلسه حضور نداشت.


کلمات کلیدی : مهدی هاشمی