سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین شرف، دانش است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/8/19:: 9:50 عصر

جمعی از حامیان موسوی در دانشگاه خواجه نصیر پس از برگزاری تجمع صنفی با شعارهای سیاسی، جمعی از دانشجویان این دانشگاه که به شعارهای سیاسی آنها اعتراض داشتند را کتک زدند.

 

به گزارش فارس، ظهر امروز و از ساعت 12 تعداد 40 نفر از حامیان میرحسین موسوی به بهانه عدم کیفیت غذای دانشکده عمران دانشگاه خواجه‌نصیرطوسی در مقابل سلف‌سرویس این دانشکده تجمع کردند.

این عده که از دانشکده‌های برق،‌ مکانیک و علوم در این دانشگاه حضور پیدا کرده بودند، در ابتدای تجمع خود در مقابل سلف‌سرویس اعلام کردند که این تجمع صنفی است، اما هنگامی که به نشانه اعتراض ظرف‌های غذای خود را به زمین می‌ریختند، عده‌ای از آنها شعارهای منتسب به جریان حامی موسوی و عکس‌هایی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر را بر روی غذاهای ریخته شده می‌گذاشتند.

این عده در ادامه تجمع خود از مقابل سلف‌سرویس دانشکده عمران به سمت درب اصلی دانشکده حرکت کردند که در این بین عده‌ای از دانشجویان که از اهداف سیاسی این تجمع آگاهی پیدا کرده و در اعتراض به این اقدام حامیان میرحسین موسوی در مقابل آنها ایستاده بودند از آنها خواستند تا تجمع خود پایان دهند و بیش از این جو دانشکده را ملتهب نکنند، اما حامیان موسوی با این دانشجویان به درگیری فیزیکی پرداختند.

درگیری فیزیکی میان حامیان میرحسین و سایر دانشجویان 15 دقیقه ادامه داشت و حامیان موسوی با سر دادن شعارهایی، دانشجویان این دانشکده را به ادامه درگیری فیزیکی و ضرب وشتم آنها تهدید می‌کردند.

در این بین عده‌ای از دانشجویان که به گمان تجمع صنفی این عده از حامیان جریان سبز با آنان همراهی می‌کردند با نظاره‌گر شدن درگیری فیزیکی آنها با دانشجویان به آنها اعتراض کرده و از جمع حامیان موسوی خارج شدند.