سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/9:: 1:55 صبح

همانطور که انتظار میرفت بالاخره روی واقعی سبز اموی نمایان شد.از همان ابتدا چنین روزهایی پیش بینی میشد که بخواهند این چنین چهره ی اسلام را تخریب کنند اما ان شاءالله بار دیگر با حضور پرشور مردم این فتنه نیز ناکام می ماند تا دشمنان ایران و ایرانی و اسلام بدانند که مردم غافل از این هتاکی ها و بی حرمتی ها آن هم به دین و مذهب خود نیستند. عده ای میخواهند با شایعه پراکنی تعداد معترضان را میلیونی و اگر سرشماری وجود نداشت میلیاردی(!!!) نشان دهند. درصورتی که این افراد با خود هم اختلافاتی دارند و رهبر مشخصی نیز ندارند و هر یک به یک سویی میروند و تنها نقطه ی مشترک آنها تخریب بیت المال است که این افراد چند دسته اند1- عده ای (معدود) مردم که دچار فریب خوردگی شدند 2-عده ای منافق به کشور که از آن سوی مرزها هدایت میشوند و 3-خوارج که هدف وحرف خود را به دیگران ترجیح داده و دیگران را متهم به دیکتاتوری میکنند. اما اینبار با دم شیر بازی کرده اند پرچم حسین و قرآن ملعبه ی دست کسانی نیست که فساد و فحشا را دموکراسی میدانند. اینک وقت آن فرا رسیده که خشم واقعی خود را از خوارج نشان دهیم تا بدانندعلی تنها نیست وپرچم اسلام تا ظهور موعود برافراشته است. وعده ی ما ساعت15 میدان انقلاب

مسیر شماره یک: میدان امام حسین ، میدان فردوسی ، میدان انقلاب
مسیر شماره دو: میدان آزادی ، خیابان آزادی ، میدان انقلاب
مسیر شماره سه: میدان حر ، خیابان کارگر جنوبی ، میدان پاستور ، میدان انقلاب
مسیر شماره چهار: خیابان کارگر شمالی ، تقاطع بلوار کشاورز، میدان انقلاب
مسیر شماره پنج: میدان ولیعصر،خیابان ولیعصر، چهار راه ولیعصر، میدان انقلاب
مسیر شماره شش: میدان جمهوری ، خیابان شهید نواب صفوی، خیابان آزادی ، میدان انقلاب


کلمات کلیدی : 9دی، انقلاب

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/7:: 7:57 صبح
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی که در چند روز تعطیلات در تفرج در شمال کشور بسر می‌برد این منطقه را به قصد حضور در اغتشاشات روز عاشورا تهران ترک کرد.
وی روز عاشورا به همراه حدود 15 نفر از بستگان و خانواده در اغتشاشات حضور پیدا کرد.
گفتنی است اغتشاشگران پیش از ظهر روز عاشورا با برگزاری تجمع‌های پراکنده در برخی خیابان‌های تهران به طرح شعارهای ضدانقلابی و ساختار شکنانه زدند و در عین حال اموال عمومی، دولتی و شخصی را به آتش کشیدند.

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/7:: 7:50 صبح
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، این منبع آگاه در وزارت اطلاعات اعلام کرد که در جریان اغتشاشات امروز در مرکز تهران که طی آن فتنه‌گران به دسته‌های عزاداری سوگواران سیدالشهدا(ع) حمله کرده و همچنین تعدادی از خودروهای عمومی و شخصی و برخی اماکن عمومی را به آتش کشیدند، تعدادی از عناصر گروهک تروریستی منافقین دستگیر شدند.

کلمات کلیدی : منافق

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/5:: 4:27 عصر
محمود احمدی ن‍ژاد با حضور در مسجد ارک تهران در جمع عزاداران حسینی گفت:اینها هنوز نمی دانند ملتی که در مکتب حسینی غرق است ، ملتی که برای امامش جانش را فدا خواهد کرد، این ملت همه کارهای شیطانی و مادی و سلطه گرانه شما را در هم خواهد کوبید.

ادامه مطلب...
کلمات کلیدی : احمدی نژاد، محرم، ارک

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/5:: 8:1 صبح
مردم قم با برپایی تظاهراتی هتک حرمت به مقدسات را که در حاشیه تشییع جنازه منتظری اتفاق افتاد، بار دیگر محکوم کردند.
ادامه مطلب...
کلمات کلیدی : موسوی، کروبی، فتنه، قم، نمازجمعه

<      1   2   3   4      >