سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تباهی خرد در فریب خوردن از نیرنگهاست . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/10:: 9:8 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در مورد چگونگی انتخاب موسوی به نخست وزیری اظهار داشت: آقای موسوی انقلابی نبود و از نوجوانی در خدمت دکتر پیمان بود و افکار او همان افکار پیمان است.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : موسوی، نخست وزیر

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/10:: 1:0 صبح

خبرگزاری رویترز با وجود اینکه به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی امروز اشاره نکرد ولی در گزارش خود درباره تجمع عاشورایی در ایران اسلامی نوشت که راهپیمایان سوگند وفاداری با نظام جمهوری اسلامی یاد کردند. به گزارش فارس، حضور پر شور مردم ایران در تجمع میلیونی برای تجدید بیعت با رهبر انقلاب و محکومیت هتاکان عاشورا بازتاب گسترده‌ای را در رسانه‌های جهان داشت؛ هر چند که برخی از رسانه‌های غربی سعی کردند که در مقابل گستردگی و عظمت راهپیمایی‌های عظیم امروز سکوت کنند.
رویترز در گزارشی نوشت: دهها هزار نفر در شهرهای مختلف ایران امروز سوگند وفاداری با نظام اسلامی در ایران یاد کردند و رهبران مخالفان را به ایجاد ناامنی در این کشور اسلامی متهم کردند.
اما این خبرگزاری که در گزارش خود سعی کرد حضور میلیونی مردم ایران را فقط در حد دهها هزار نفر مخابره کند، به برخی حواشی روزهای گذشته و نامربوط به راهپیمایی امروز اشاره کرد.



ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/10:: 12:57 صبح

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به انحراف و زاویه پیدا کردن برخی افراد در داخل کشور تصریح کردند: اگر عده‌ای وسط راه، سست عنصری نشان نمی‌دادند، امروز وضع کشور در زمینه‌های مادی و معنوی خیلی بهتر بود. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : رهبر، جمهوری اسلامی

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/10:: 12:54 صبح

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محسن قومی در 88/10/9:: 2:19 صبح

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اگر قوه قضائیه به وظیفه خود در برخورد با سران و جریان فتنه عمل نکند، مردم و نیروهای مذهبی در این مورد خود احساس وظیفه کرده و این غائله را ختم می‌کنند.ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4      >