• وبلاگ : حمايت از دولت دهم
  • يادداشت : گزارش تصويري از سفر رئيس جمهور به شيراز
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الهه.0131 

    يك مشت احمق تو سري خور هستيد كه بايد تا آخر عمرتون دروغ بشنويد

    سبزها ايستادند تا

    آزادي ميهن

    پاسخ

    توهين در زماني كه حرف حقي نداريد عادت شماست.
    + Reza 

    رهبري ديدم خجالت مي کشيد ، نيمه شب غسل جنابت مي کشيد ، درد بسيار از حماقت مي کشيد ، رنجها از اين ولايت مي کشيد ، بنگ را گاهي به يادت مي کشيد ، شيهه ها اندر هوايت مي کشيد ، سيخ و سنگ را هم به عادت مي کشيد ، ناخني هم بر دماغت مي کشيد ، ناله در وصف شهادت مي کشيد ، شيره بر زلف جماعت مي کشيد ، خط قرمز بر ديانت مي کشيد ، گوش محمود از برايت مي کشيد ، لطمه ها بهر رفاقت مي کشيد ، نقشه ها در انتظارت مي کشيد ، آب از چاه ولايت مي کشيد ، دام از بهر جنايت مي کشيد ،صندلي را زير پايت مي کشيد ، بيضه ات را در جهادت مي کشيد ، ناله ات تا بي نهايت مي کشيد .

    + Reza 

    خامنه اي و پسرش بخوانند؛ سالگرد تيرباران چائوشسکو<\/h3>

    امروز بيستمين سالگرد تيرباران نيکولا چائوشسکو و همسرش النا است. بيست سال پيش در چنين روزي رهبر نظام خودکامه سابق روماني و همسرش در جريان قيام مردم روماني براي سرنگوني نظام ديکتاتوري اين کشور پس از محاکمه سريع در دادگاه نظامي، تيرباران شدند.

    تحليلگران مي گويند، چائوشسکو قيام مردم روماني را دست کم گرفت و در چنين وضعيتي براي انجام يک ديدار رسمي به تهران رفت و امور دولت را براي چند روز به همسرش النا سپرد.

    چائوشسکو پس از بازگشت به روماني تصميم گرفت که براي آرام کردن مردم روي بالکن ساختمان حزب حضور يابد. اما ناگهان صداهايي به گوشش خورد که پيش از آن نشنيده بود: مردم سوت مي کشيدند و با فريادهاي بلند اعتراض مي کردند و مي گفتند مرگ بر ديکتاتور.

    تصوير چائوشسکو با آن کلاه پوستي روسي که چگونه با بي‌اعتنايي در تلاش براي خفه کردن صداي اعتراض مردم بود، امروزه به عنوان تصوير‌شناسي انقلاب روماني به کار مي آيد.

    تحليلگران مي گويند نيروهاي اطلاعاتي در آن زمان چائوشسکو را در مورد موقعيت واقعي روماني بي خبر گذاشته بودند.

    در تصاوير موجود از لحظه تيرباران چائوشسکو و همسرش، چهره هاي مأموران اجراي تيرباران براي عدم شناسايي آنها در تاريکي قرار گرفته است.

    امروز پس از بيست سال يکي از آن ماموران که در آن زمان افسر گارد محافظت حزب بود مي گويد، در روز 25 دسامبر 1989 قاضي نظامي به همراه دادستان و وکلاي مدافع به صورتي کاملا محرمانه با هلي‌کوپتر به سوي پادگان تيراگوسيتا پرواز مي‌کنند، يعني همان مکاني که چائوشسکو و همسرش از سه روز پيش در بازداشت به سر مي بردند. من هم در کنار نماينده جبهه نجات در آن هلي‌کوپتر حضور داشتم.

    کارلان مي گويد، به محض فرود هلي‌کوپتر از ما پرسيدند که آيا مي دانيم چه کسي اينجاست؟ چائوشسکو و همسرش. سپس گفتند که بايد يک دادگاه ويژه نظامي برگزار شود و در آخر سئوال کردند که در صورت صدور حکم اعدام چه کسي حاضر است اين حکم را اجرا کند؟

    به گفته کارلان، هر هشت چترباز حاضر در محل اعلام آمادگي مي کنند.

    او مي گويد، در محل اعدام که ديواري در محوطه پادگان تيراگوسيتا بود، مردي در برابر ما ايستاده بود که تا چند روز پيش از آن، همه او را با عنوان "فرمانده کل قوا" ، "پيشواي بزرگ" و "ناجي زمين" خطاب مي کرديم.

    سلام.لينك شديد.(با كمال ميل)

    اميدوارم در راستاي حمايت از رييس جمهور مقتدر مظلوم موفق باشيد